BESTÄLLNING AV SÄCKAR OCH BALBAND

Vi erbjuder högkvalitativa säckar och band som rekommenderas för bal- och säckpressarna i vårt sortiment. Läs mer här

För beställning av reservdelar & förbrukningsvaror:
Tel: 020-287 287
Epost: reservdelar@ats-orwak.se

Tänk på att ha modellbeteckning tillgänglig vid beställning.

För kontakt med service

Genom vår serviceavdelning (tidigare Service Link) erbjuder vi en rikstäckande organisation av erfarna och auktoriserade servicetekniker; redo att göra en insats där du behöver det. Vi är bara ett samtal bort!

Tel: 020-287 287
Epost: info@servicelink.se
För självhjälp innan kontakt med tekniker läs vår guide

 

Serviceavtal ger mervärde

För att förebygga eventuella driftstörningar, erbjuder ATS-Orwak serviceavtal för regelbunden översyn av maskinerna, kvalificerat utförda reparationer samt försäljningen av tillhör och originalreservdelar. 

  • Vid hyra av utrustning kommer vi ut med automatik.
  • Vid köp av en komprimator eller balpress skickar vi ut ett separat serviceförslag vid leveranstillfället.

Det finns olika serviceupplägg och det vanligaste är årsservice som utförs var tolfte månad. Om utrustningen går mycket hårt rekommenderar vi även en mellanservice var sjätte månad och i vissa fall tecknar vi även fullserviceavtal.

Långsiktigt partnerskap är en god affär

Våra tjänster för komprimatorer och balpressar innefattar:

  • Installation
  • Regelbundet underhåll
  • Felsökning och reparation
  • Renovering
  • Ombyggnation

Fördelar med serviceavtal

  • Regelbunden service ger hög driftsäkerhet och bidrar till en ökad livslängd hos maskinerna.
  • Du får säkerhetskontroller och service utförd av auktoriserad och erfaren servicepersonal.
  • Tack vare välutrustade servicebilar kan eventuella brister åtgärdas omgående för färre återbesök.
  • Vi lämnar en kopia på testprotokollet (besiktningen), som du kan använda i det systematiska arbetsmiljöarbetet.